عنوان کتاب: خلق محیط یادگیرنده در کلاس، مدرسه، جامعه
نویسنده: پیتر سنگه
مترجم:لیلی محمدحسین
ناشر: انتشارات منظومه خرد
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 242
درباره کتاب: این کتاب حاصل همکاری پیترسنگه، متفکر حوزه مدیریت و نویسنده کتاب پنج فرمان، با مجموعهای از فعالان عرصه آموزش و اندیشمندان تغییرات سازمانی است. سنگه در این کتاب، با ذکر مثالهای عینی، نشان میدهد مدرسهها چگونه با استفاده از ابزار، تکنیکها و منابع میتوانند رشد و تغییر کنند و خود را با تغییرات و چالشهای دنیای امروز تطبیق دهند.
لینک گروه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/Technology_development
نام کتاب: نگرشى نو در ارزشيابى
نویسنده: كتى واتروت
ترجمه: سودابه تنكابنى
انتشارات: منظومه خرد
تعدادصفحات: ١٣٤
نويسنده اين كتاب با ارائه مثال هايى ملموس از همه مقاطع مختلف آموزشى به بررسى كاستى هاى سيستم نمره اى و الگوى پيشنهادى خود مى پردازد. اين كتاب به نحوه انعكاس ميزان پيشرفت و ميزان يادگيرى دانش آموزان از ابتدايى تا متوسطه مى پردازد و به گسترش و تصحيح نگرش ما به فرايند ياددهى-يادگيرى كمك مى كند.
لینک گروه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/Technology_development
بسمه تعالی
همراهان همیشگی برای دریافت و شنیدن هر یک از پادکست ها کافی است بر روی عنوان آن کلیک کنید.
? متن:دکترمیترا فرخ زاد
? گوینده:عزت سروری
━━━━━━●───────
⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻️
شماره 1: اهمیت تفکر در کلاس
شماره 2: آموزش مبتنی برعملکرد
شماره 3: طراحی فایل یا مخزن چند منظوره برای کلاس درس
شماره 4: اهمیت و استفاده از کتاب راهنمای معلم
شماره 5: چند نکته انگیزشی برای اخلاق حرفه ای معلم
شماره 6: یک راهکار عملی مفید جهت کلاس اثربخش
شماره 7: نکاتی ارزشمند جهت خودارزیابی
شماره 8: نکاتی ارزشمندوعملی جهت تصحیح اوراق دی ماه
شماره 9: نکاتی ارزشمند و عملی جهت تحلیل نمرات دی ماه دانش آموزان
شماره 10: نکاتی مفید و کاملا کاربردی جهت تکمیل
دبیرخانه کشوری راهبری توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان دوره دوم متوسطه نظری مستقر دراستان خراسان رضوی
لینک گروه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/Technology_development
طرح درس روزانه ملی و طرح درس سالانه ملی
همان نقشه اجرایی محتوایی است که معلم در یک جلسه درسی آموزشی به آن می پردازد.
در این نقشه معلم تمام اقدامات خود، دانش آموزان و زمان و ابزار و امکانات مورد نیاز را پیش بینی و گام به گام مشخص می کند.
این طرح باید به گونه ای باشد که حتی یک معلم دیگر نیز بتواند طبق آن عمل کند.
لینک گروه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/Technology_development